Kto jest administratorem Pani/Pana danych osobowych?
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach zapewnienia obsługi finansowej, rachunkowej, prawnej oraz administracyjno – organizacyjnej placówek oświatowych dla których Gmina Serock jest organem prowadzącym jest Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli, ul. Tadeusza Kościuszki 15, 05-140 Serock, tel. +48 22 768-35-65
www.oswiata.serock.pl , e-mail: zosip@serock.pl
(dalej „My”, „ZOSIP” lub „Administrator”), reprezentowany przez Dyrektora.
Jak się z nami skontaktować, żeby uzyskać więcej informacji o przetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych?
Można napisać do nas w sprawie danych osobowych z wykorzystaniem powyższych danych kontaktowych.
Możliwy jest też kontakt z wyznaczonym przez Administratora Inspektorem ochrony danych.
Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych (IOD) - Piotr Glen e-mail: iod@oswiata.serock.pl
Skąd mamy Pani/Pana dane?
Otrzymaliśmy je od placówek oświatowych dla których prowadzimy obsługę finansową, rachunkową, prawną oraz administracyjno – organizacyjną, bądź bezpośrednio od osób, których dane dotyczą.
Jaki jest cel i podstawa prawna przetwarzania Pani/Pana danych osobowych przez Administratora?
Przetwarzamy Pani/Pana dane osobowe, ponieważ jest to niezbędne do realizacji naszej działalności o charakterze użyteczności publicznej, a robimy to na podstawie przepisów prawa między innymi takich jak:
- ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,
- ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych,
- ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty,
- ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości,
- ustawa z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe.
Jeśli się Pani/Pan na to zgodzi, przetwarzamy Pani/Pana dane osobowe w celu:
- zapisywania danych w plikach cookies, gromadzenia danych ze stron www;
- udziału w wydarzeniach organizowanych przez Administratora;
- umożliwienia łatwiejszego kontaktu.
Zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach innych, niż realizacja zadań publicznych i obowiązków ustawowych, może Pani/Pan wycofać w dowolnym momencie w ten sam sposób w jaki ją Pani/Pan wyraził. Oświadczenie o wycofaniu zgodny może Pani/Pani przesłać na adres korespondencyjny Administratora bądź mailowy podany powyżej.
Czy musi Pani/Pan podać nam swoje dane osobowe?
Tak, ponieważ wynika to z wyżej wymienionych przepisów prawa.
Poza podawaniem danych wynikających z przepisów prawa, podanie Pani/Pana danych jest dobrowolne.
Jakie ma Pani/Pan uprawnienia wobec administratora w zakresie przetwarzanych danych?
- Prawo dostępu przysługujące osobie, której dane dotyczą – art. 15 RODO
- Prawo do sprostowania danych – art. 16 RODO
- Prawo do ograniczenia przetwarzania – art. 18 RODO
- Obowiązek powiadomienia o zmianie swoich danych osobowych.
Ma Pani/Pan prawo wnieść skargę dotyczącą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych do organu nadzorczego, którym od 25 maja 2018 r. jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych
Jakim kategoriom odbiorców udostępniamy Pani/Pana dane osobowe?
Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazane:
- podmiotom upoważnionym na podstawie obowiązujących przepisów prawa,
- osobom upoważnionym przez Administratora do przetwarzania danych i zobowiązanych do zachowania tajemnicy danych osobowych,
- podmiotom świadczącym usługi:
- doręczania korespondencji
- świadczenia usług archiwizacyjnych
- obsługi hostingowej
- obsługi IT
Jak długo przechowujemy Pani/Pana dane osobowe?
Przechowujemy Pani/Pana dane osobowe przez czas określony w stosownych przepisach prawa, a następnie przekazujemy je do archiwum.
W przypadku organizacji wydarzeń – będziemy przetwarzać dane przez czas trwania wydarzenia i okres przewidziany do archiwizacji.
Metryka
- opublikował: Renata Dąbrowskadata publikacji: 2021-03-26 09:08
- zmodyfikował: Renata Dąbrowskaostatnia modyfikacja: 2023-05-11 13:19
Rejestr zmian
- zmieniono 2021-04-16 12:26 przez Renata Dąbrowska
- zmieniono 2023-05-11 13:19 przez Renata Dąbrowska